İstanbul’da un en gözde üniversitelerinden biri olan Kültür Üniversitesi’nde hizmet vermekte olan Akpaz Catering çok güzel bir çalışma gerçekleştirdik. Akpaz Catering, üniversite içerisinde öğrencilere sosyal aktivite, dinlenme alanları ve yemek hizmeti vermektedir. Çalışmamızı gerçekleştirirken İstanbul un eşsiz görüntüsünü ve deniz manzarasını da çekmeden edemedik.   Çalışmamızın en eğlenceli yanı ise sıcak bir çalışma ortamının olmasıydı. Havanın güzel oluşu sayesinde havadan gerçekleştirdiğimiz

Bursa’nın güzel kolejlerinden biri ile bir çalışma gerçekleştirdik. Çevresi ve görüntüsü oldukça güzel bir görüntüye sahip. Ekip olarak biz bu çalışmadan oldukça zevk aldık. Sorunsuz bir şekilde istenilen formatta çekimimizi tamamladık. Sizin de gördüğünüz gibi alan itibari ile de göz alıcı bir görüntüye sahip. Havadan yapılan görüntü ve çekimler farklı açılardan bakabilmenize olacak sağlıyor. Siz de

Four Seasons Otelde Düğün

Salı, 01 Kasım 2016 Yazan

Boğazın en güzel köşelerinden birinde Four Seasons Otelde bir düğün çekiminde bulunduk. Çekim yaparken boğazın eşsiz güzelliği bizi bizden aldı diyebilirim. Çok başarılı bir çalışma göstererek çalışmamızı mutlu bir şekilde sonlandırdık. Organizasyon profesyonel bir çalışma sayesinde hiçbir sorun yaşamadan tamamlandı. Ancak boğazın havadan çekim görüntülerinin insanı büyülediği bir gerçek. Her daim havadayız!

Üsküdar Vapuru ve Martılar

Salı, 22 Aralık 2015 Yazan

Haftasonu Beşiktaş – Üsküdar arası beş dakika süren vapur seferindeki çekimlerimizden bir kesit ve havadan üsküdar çekimlerinden sahneleri sizlerle paylaşıyoruz.

blank

Havadan Bursa çekimlerimizin ardından Dünya’nın bir çok yerinden Erasmus öğrencilerinin bir araya geldiği özel partide havadan çekim gerçekleştirdik. Bu harika organizasyon için organizatörlere teşekkür ederiz.

Bursa’nın en değerli eğitim kurumlarından Özel Emine Örnek Eğitim kurumları için havadan çekim çalışmalarımız devam ediyor. Bizi seçtikleri için teşekkür ediyoruz.

Hava Durumları Hakkında

Cumartesi, 24 Ekim 2015 Yazan

Uzun süren yağışlı havanın ardından önümüzdeki hafta içerisinde Istanbul ve çevresinde güneşli hava bizleri bekliyor. Havadan çekim çalışmalarımıza kaldığımız yerden devam edebileceğimiz için mutluyuz. Bu süreçte havadan fotoğraf ve video için Tekirdağ, Kocaeli ve Istanbul’da olacağız.

Çanakkale Lapseki’de Havadan Çekimdeyiz

Çarşamba, 09 Eylül 2015 Yazan

Dün akşam 21:00’da yola çıkan ekibimiz Çanakkale Lapseki’de Suluca Tatil Köyünde havadan çekim çalışmalarına devam ediyor. Sabaha karşı çalışmaya başlayan operatörümüz havanın güneşli ama rüzgarın biraz etkili olduğunu belirtti. Havadayız ekibi olarak  bu güzel projenin başarıyla tamamlanacağına inanıyoruz.

blank

Düğün sezonu tam hızıyla devam ederken havadan düğün çekim organizasyonlarında yer almaktan çok mutluyuz 🙂 Bu haftasonunu Bursa’da Uludağ’ın serin esintisiyle Uludağ üniversitesi Görükle kampüsünde yer alan Holiday Inn Bursa Hotel’de gerçekleşen güzel kır düğünüyle geçirdik.  Drone kiralama hizmeti için Havadayız! ekibini tercih ettikleri için teşekkür ederiz. Hayat boyu mutluluklar diliyoruz.

Dün akşam üstü sert rüzgara rağmen boğazda yat turu sonrasında devam eden Four Seasons Bosphorus Hotel’deki çok özel düğünde havadan video çekimi ve havadan fotoğraf çekimi gerçekleştirdik. Eşsiz bir görsel şölen olduğuna inanıyoruz.  Buradan bir kez daha evliliklerinde kendilerine mutluluklar diliyoruz. Drone kiralama çalışmalarımız tam sezonunda hızla devam ediyor…