Drone Kiralama

Drone kiralama Türkiye'deki SHGM kuralları gereği operatörsüz yapılamamaktadır. Havadayız olarak en az 5 yıl deneyimli profesyonel drone operatörlerimizle çalışıyoruz. Yeni üretim, en son teknolojiye sahip drone modellerini kullanıyoruz.

2013 Yılından beri drone kiralama hizmeti verdiğimiz 1.000'den fazla kurumsal müşterimizle yolculuğumuza devam ediyoruz. DJI Mavic 3, DJI Inspire 2 gibi güncel son teknoloji drone'ları kullanıyoruz. Her ihtiyaca yönelik hızlı drone çekimi çözümleri üretiyoruz.

Drone kiralama konusunda kaliteli ve güvenilir bir hizmet almak için 02129099971 nolu telefonumuzdan bizi hemen arayabilirsiniz.

Drone Kiralama Nasıl Yapılır?

Drone kiralamak için öncesinde ihtiyacı belirlemeniz önemlidir.  Kullanılacak drone, alınması gereken izinler, drone çekiminin güneş pozisyonuna göre yapılması gereken saat aralığı, projenin bütçesi belirlediğiniz kriterlere göre ortaya çıkacaktır.

Reklam filmi için farklı teknik ve dronelar kullanılması gerekirken, bir arsanın drone çekimi için farklı bir yaklaşım gerekir. Reklam filmi drone çekiminde storyboard, çekim planı, görüntü yönetmeninin belirlediği çekim kalitesi, ışık, kadraj ve sahneye göre çekimler yapılır. Belirlenen kurguyu drone operatörünün gerçekleştirebilmesi için deneyimli olması çok önemlidir. Reklam filmine uygun kalitede drone kiralama yapılır.  Arsa drone çekimlerinde konumu doğru anlatmak çok önemlidir. Arsanın drone çekimi satış için yapılıyorsa, konumu gösteren pinler yerleştirilecekse ona uygun yükseklikte, gökyüzünde pay bırakarak çalışma yapılmalıdır.

Özetle, drone kiralarken sadece drone kalitesine değil, drone operatörünün yeteneklerinede önem vermelisiniz.

İhtiyacı belirlediniz, Google gibi arama motorlarına "En iyi drone kiralama firmaası" yazdınız ve  araştırmaya başladınız. Mutlaka, doğru hizmeti almak için çalışacağınız drone kiralama firmasının referanslarına göz atmalısınız.

Bizimle çalışmak isterseniz, bizi aramanız veya yazmanız halinde, müşteri temsilciniz bilgilerinizi alacak ve drone kiralama uzmanımıza yönlendirecektir. Drone kiralama uzmanımız talebinizi dinledikten sonra çözümleriyle birlikte size detaylı teklifimizi CRM sistemimiz üzerinden gönderecektir.

Drone kiralama teklifimizi onaylamanız halinde, gün ve saat belirlenecek, drone operatörümüz ve koordinatör çekim için ilgili saatte konumda olacaklardır. Bu süreçte müşteri temsilciniz koordinasyonu sağlamaya devam edecektir.

Drone çekimine sizde eşlik etmeniz çok önemlidir. Çekimi izleyebilir, yorumlarınızı katabilirsiniz.

Sizlerle drone kiralama çalışmalarımızdan paylaşmak istediğimiz binlerce fotoğraf var. Bu yazıyı hazırlarken, Konya Fimak fabrikası, Saray Muhallebicisi reklam filmi, Bursa İznik belgesel çekiminde drone kiralama hizmeti verirken çektiğimiz bir kaç fotoğrafı seçtik.

Müşteri Hizmetleri

Drone Kiralama Hizmetimiz Hakkında Bilgi Almak İçin Bizi Hemen Arayın!
Gsm: 0543 224 49 51

Drone Kiralama Projesi

Türkiye'nin önemli üst yapı projelerinden 1915 Çanakkale Köprü'sünün tüm yapım aşamalarında gece gündüz drone kiralama hizmetimizle çekimler gerçekleştirdik. 3 Yıl boyunca devam eden drone çekiminde sert rüzgar, yüksek metal yoğunluğu, yüksekte çalışma gibi zorlu koşullara rağmen şu anda 1915 Çanakkale Köprüsü'nden geçerken o günleri hatırlıyor, mutlu oluyoruz.

Hikayemiz

Kurucumuz Yıldıray, 2012 yılının temmuz ayında Kaçkar dağlarında belgesel çekiminde mihmandarlık hizmeti verirken, Fransa'dan gelen yabancı ekibin yanında DJI marka dronela tanıştı. O dönemde aktif olarak Yurtdışından Türkiye'ye gelen sinemacılara destek veren kurucumuz drone kiralama konusunda araştırmalara başladı ve 2013 yılında Havadayız! markasıyla sektöre giren ilk firmalardan biri oldu. Son teknoloji drone kiralama ekipmanlarını kullanmayı öneriyor ve her zaman yeni teknolojiye ayak uyduruyoruz.

2013 yılından beri yerli ve yabancı yüzlerce müşteriye drone kiralama hizmeti veren firmamız, havadan çekim hizmetinin yanında  Ar-ge çalışmalarına da ağırlık vermiştir. 2020 Yılı itibariyle Havadayız! markamız Vanlife Digital Agency - Based In Middle Of The Earth dijital reklam ajansımızın çatısı altına girmiştir.

Öne Çıkan Drone Kiralama Ar-ge Çalışmalarımız

Turkcell

• Osmangazi Köprüsü, Yavuz Sultan Selim Köprüsü  yapımı öncesi drone'la dikey kapsama testleri
    • Erzurum ve Ağrı'da dağlık, ulaşımı zor bölgelerde drone yardımıyla baz istasyonu konumlandırma çalışmaları (Baz istasyonlarının kaç metrede sağlık sinyal aldıklarının ölçümü)

Omsan Lojistik

• Belirli periyotlarla otonom uçuş sağlayan dronelarla büyük park sahasında alan güvenliğini sağladık. Drone'un hareketli nesne görmesi halinde merkeze bildirimini sağladık.
    • Hız limitli sahada, hız kuralı ihlali tespitini dronela gerçekleştirdik.
    • NFC ve QR kodlarla büyük park alanlarında araç sayımı, aracın konumunun belirlenmesi ve araçların fotoğrafının çekilmesi işlemini sağladık.
    • Park alanlarında belirli alana çıkış yönüne park etmeyen, ISG kurallarına aykırı park edilmiş araçların tespitini sağladık.

Drone Kiralama Sosyal Sorumluluk Projelerimiz

Bu süreçte ne kadar yoğun olursak olalım, sosyal sorumluluk projelerine her zaman önem verdik ve vermeye devam ediyoruz.

• İstanbul Üniversitesi İşletme Kulübü Reklam ve pazarlama zirvesi tanıtım filmi ve drone kiralama hizmeti
  • Isparta Şarkikaraağaç köyü tanıtımında drone kiralama hizmeti
  • Balıkesir Ayvalık tanıtım filmleri, drone çekimi desteği
  • Kocaeli Darıca 60. Yıl orta okulu 18 mart kareografisi drone kiralama desteği
  • Kocaeli Darıca Deniz Yıldızları İlk öğretim okulu 10 kasım dronela çekim çalışması
  • Bursa'nın Gemlik ilçesinin Karsak köyünde kaybolan dananın bulunmasında dronelarımızla destek olduk.
  • 2023 Büyük Hatay depremi sonrasında zarar gören barajlarda hasar tespit çalışmalarında su altı dronelarımızla barajlarda inceleme çalışmaları gerçekleştirdik.

Drone Kiralama Hizmeti Alan Müşterilerimiz

Bizi tercih eden değerli müşterilerimize buradan da tekrar teşekkür ederiz. Sizlerin sayesinde büyüdük ve drone kiralama hizmetini en profesyonel haliyle sağladık. Yeni müşterilerimizi aramızda görmekten mutluluk duyuyoruz.

Drone Kiralama Hizmetinde Bizi Farklı Kılan Yanlarımız Nedir?

Öncelikle biz drone kiralama yönünde hizmet vermeyi çok seviyoruz. İşimiz gereği Türkiye'de her yıl 40.000 km ve üzerinde yolculuk yapıyoruz ve bu yolculukların her biri bizim için ayrı bir macera ve deneyim oldu. Bir çok yeni insan tanıdık, dostluklar kurduk. Her zaman yeni bir drone kiralama projesinin heyecanıyla çalışmaya başlıyor ve hedefimiz en kısa sürede projeyi tamamlamak ve sorunsuz ilerlemek oluyor.

2017 yılından beri mobil hayata daha çok alıştık ve karavanlarda hizmet vermeye başladık. Bu sayede daha hızlı ilerliyor, otellerde konaklama yerine karavanları tercih ediyoruz. 2020 yılında kurduğumuz reklam ajansına "Vanlife Digital Agency - Based in middle of the earth" adını verdik.

Drone kiralama hizmeti için gerekli izin prosedürlerini yerine getiriyor ve sizi bu konuda doğru yönlendirmeye çok dikkat ediyoruz.

Tüm iletişim kanallarında aktif olmayı hedefliyoruz. Saat kaç olursa olsun veya biz nerede olursak olalım 0212 909 99 71 nolu drone kiralama hizmeti müşteri iletişim hattı üzerinden ekibimizden herhangi birine çok rahat ulaşabiliyorsunuz.

Drone Kiralama Ekipmanlarımız ve tavsiyelerimiz

DJI S800, DJI Matrice 100, DJI Matrice 600 Pro gibi büyük droneları eskiden çok aktif kullanırken, günümüzde teknolojinin gelişmesiyle büyük ölçekli dronelar yerine bir çok projede DJI Inspire 2 x5s ve DJI Mavic 2 pro kullanmaya başladık. Sadece özel projelerde DJI Matrice 600 pro gibi kullanımı daha zor ve ciddi sorumluluk gerektiren dronelar kullanıyoruz. Gece çekimi harici veya reklam filmi için çekim yapmıyorsak genelde DJI Mavic 2 Pro drone modelini tercih ediyoruz. Dji Mavic 2 pro drone kiralamak için bizi 0543 224 49 51 nolu telefonumuzdan arayabilirsiniz.

Biz bu yazıyı hazırlarken, DJI yeni modeli DJI Air 2 s'i duyurdu. En kısa sürede ekipmanlarımız arasında bu modelide duyuruyor olacağız.

2024 Şubat itibariyle DJI Mavic 3 Cine, DJI Inspire 2 model dronelar ekipmanlarımız arasında yer aldı.

Drone Kiralama Ücretleri 2024

2024 yılında drone kiralama ücretleri Euro ve USD kurunun artışı, asgari ücretin değişmesiyle birlikte artış gösterdi. Havadayız olarak 2024 drone kiralama ücretimiz 8.000 TL'den başlamaktadır. Drone çekimi projesinin konumu, kullanılacak drone, işin niteliği ve süresine göre drone kiralama ücretimiz değişiklik göstermektedir.

Dji Mavic 2 Pro

Hasselblad kamerası, sensörü ve çekim kalitesiyle drone çekimlerinde ağırlıklı olarak kullandığımız dronelardan biridir.

Dji Inspire 2 Zenmuse x7 Kamera

Değiştirilebilir lensleri, çift operatör kullanımı ve üstün görüntü kalitesiyle reklam filmlerinde kullandığımız drone setidir.

Dji Inspire 2 x5s

Prores Raw çekim kalitesiyle, ham video çekimi post-prodüksiyonda büyük kolaylık sağlıyor. Mavi saat ve gece çekimlerinde, üst düzey çekimlerde kullandığımız drone setidir.

Müşteri Hizmetleri

Drone Kiralama Hizmetimiz Hakkında Bilgi Almak İçin Bizi Hemen Arayın!

4 Comments to “ Drone Kiralama”

1. Merhaba,

Ayvalık’ta otelimizin dronela fotoğraf ve video çekimini yaptırmak istiyoruz. Sizden fiyat bilgisi alabilir miyiz? DJI Mavic 3 drone’un 5.1k video kalitesi olduğunu gördük, özellikle bu drone’u tercih ediyoruz. DJI Mavic 3 için drone kiralama fiyatını özellikle belirtin lütfen.

1. Oğuzcan Bey Merhaba,

Memnuniyetle otelinizin drone çekimi için yardımcı olmak isteriz.

DJI Mavic 3 cine serisi kullanıyoruz. Nd filtre ve polarize filtrelerle birlikte gökyüzü ve deniz detaylarını olabildiğince iyi fotoğraf ve videoda gösterebiliyoruz.

E-mail adresinize Ayvalık drone kiralama fiyat teklifimizi gün içerisinde yönlendiriyor olacağız.

Güzel bir gün dilerim.

Yıldıray

2. Aylin Celep says :Yanıtla

Selamlar, İzmir’de drone kiralamak istiyoruz. Alaçatı’da kano etkinliğimiz var. 1 Ağustos’ta başlayıp, 3 Ağustos’ta bitiyor olacak. Açık denizde olacağız, kanodan drone uçurulabilir mi? Bizi takip etmeniz gerekecek.

1. Aylin Hanım Selamlar,

Bizde yaz döneminde ekibimizin bir kısmı Ayvalık’ta oluyor. İzmir’e yakın bir mesafedeyiz. Bahsettiğiniz şekilde ilgili tarihlerde çalışma yapabiliriz. Drone kiralama konusunda detayları görüşmek için 0554 617 47 60 nolu telefondan bizi ararsanız memnun olurum. Kanoların güzergahı çok önemli, küçük bir tekne bile olsa tamam ama kanodan drone uçurma konusuna bakmamız gerekiyor.